2 Eylül 2008 Salı

Kurdele Nakışı Şömentable

Bir tane yaptım bıraktım sandınız dimi…

Yanıldınız.

Bu arada bir de şu aşağıda görmüş olduğunuz örtüyü hazırladım.

Sadece kenar baskısı kaldı.

Onu da hallettim mi, oldu da bitti maşallah, nazar değmez inşallah olacak:)))

Ayy ben çok marifetliyim çoookkkk…

Bu arada boşuna dememişler, “Gençler düşünebilse, yaşlılar yapabilse” diye…

Çok severim bu lafı.

Çok yanlış bir meslek seçmişim kendime.

Aslında benim gidip Halk Eğitim Merkezlerinde el sanatları öğretmeni olmam gerekiyormuş.

Lay lay lomm, güle oynaya el işi yapmalıymışım ben.

Şimdi istediğim kadar ahlayıp oflayım, geriye dönüş yok.

Ahhh, ahhh… Şu eğitim sisteminin bir gün düzelip, insanların mutlu olacakları meslekler doğrultusunda eğitim alabileceği günleri görebilecek miyim acaba?

Tamam tamam, sorunun cevabını biliyorum, ama ne yapacaksın, umut dünyası işte…



Hiç yorum yok: